13 Ekim 2010 Çarşamba

algı...

ev - iş rutini arasında karşılaştığım şeyleri bazen buraya yazıyorum, bazen aklımda kalıyor "bunu yazsam eğlenceli olur daha sonra okuduğumda" diye düşünürken yazmayı unutuyorum... ama az önce telefonumda yakın zamanda çektiğim fotoğraflara bakınca güldüğüm ya da anlam veremediğim şeyleri hatırladım dile getireyim dedim.

birkaçını sizle paylaşayım efenim buyrun.



yağmur yağıyordu işten çıktığım zamanki bu görüntüde ama gökyüzünün kalanı pembeydi...
telefonumun dandik merceğine rastlayan görüntü de böyleydi.



yeni metro trenleri hoşuma gidiyor... diğer vagonları görebiliyorsunuz, bazen hafif bir açıyla kıvrıldığında çok güzel görünüyor...




bu fotoğrafı izne çıktığımda çekmiştim... zonguldakta temel ulaşım araçlarından biridir tren...
ve bazen böyle hayallere dalmış çocuklar görebilirsiniz, demirden babetleri üzerinde zarifçe kayarken tren...



neyse istanbul a geri dönüp ev-iş (pin - pon) gidiş gelişlerinde karşılaştığım görüntülerden en tuhafı evime birkaç blok ötedeki cenaze şirketlerinden birinin tabelasıdır...
cenaze şirketinden çok mavi neonlu ve etrafında yanar söner ışıkların döndüğü bir tabela, diğer tarafta sizi parti bekliyormuş izlenimi vermiyor mu ? (..
okuyamayanlar için : YEZNİK BAHÇEVANOĞLU CENAZE SERVİS İŞLERİ yazıyor...



elinizde tost kemirirken siz de şöyle bakan bi arkadaşla karşılaşmışsınızdır... bir parça vermemek mümkün mü ?
(:




çok fotoğraf ve altına yazılabilecek çok çok cümle var en komiklerinden biri şudur...
Kadıköy den - ataşehire giden 19E özel halk otobüslerinden birinin orta kapısının üzerinde şöyle yazar;

not: kaçıranlar için dur düğmesinin pozisyonu(1) ve 3. maddenin ilk kelimesinde ki imla devrimi(2) gülünecek noktalardır...



ve finali anlam veremediğim bir görüntüyle yapayım....
yahu bu nedir ?

cinsim için lezbiyenliği normal görmenin sadece bir erkek fantazisi olmadığının ıspatıdır. çocukluktan beri el ele gezen, kucak kucağa oturan, birbirlerinin evinde ve aynı yatakta kalan kızları göre göre, onların birbirine tensel temasını normal olarak algılıyoruz sadece.

bu fotoğrafı da, ben her gün el ele gezen kızlar görüyorum dediğimde, "yok ya ne el ele gezmesi çocukken olur o ben niye görmüyorum" diyen bir kız arkadaşıma ithafen yayınlamaktan onur ve gurur duyuyorum... buyrun (:

şimdi sizce bu kızlar
a) arkadaştır
b) sevgilidir
c) kankişdir
d)candır

dipnot : lezbiyenler candır. (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder