21 Ekim 2009 Çarşamba

haki yeşil

hep karşı kaldırımdasın... aramızdan arabalar geçiyor, sana hayranca baktığımın farkında bile değilsin, yürüyorsun işte, bir çiçekçinin önünden geçiyorsun... galiba gülümsedin. saçların yüzüne döküldü, hayatımda gördüğüm en zarif şeydi belki saçını kulağının arkasına atışın...

bazen yürürken benim olduğum yöne bakıyorsun... tam karşındayım seninle aynı hizada yürüyorum, seni izlerken insanlara çarpıyorum oysa...
ama bakmıyormuş gibi yapıyorum bu yöne baktığında... yolun karşısında evine giden farketmetdiğin biri...

kollarını kavuşturdun... birine çarpmaktan son anda sıyrıldım yine...
bir daha baktığımda gözden kaybolmuştun...

3 yorum:

  1. yanına git ve konuş onunla..
    "hayatımda gördüğüm en zarif şeydi belki saçını kulağının arkasına atışın" de ona, aynen böyle..
    belki saçın düştüğü anki zerafeti de yakalarsın böylece..

    YanıtlaSil
  2. nerden biliyosun?

    YanıtlaSil
  3. (: kimselere söyleyemeyeceğim kelimeleri yazıyorum.

    teşekkürler okuduğunuz için.

    YanıtlaSil